14.7.08

有幸地給我機會


近日有幸地得到 "la Belle Epoque" 小店
給我機會寄買我的手作仔. 常非感謝!
店內有好多手作人嘅作品, 又靚又可愛去睇吓啦
"la Belle Epoque"
G/F, 62c Tung Lo Wan road, Tai Hang, HK
(Entry From School Street)

4 則留言:

My Precious Stuff by L'sL 提到...

Wonderful:) Thanks for Sharing!

La Belle Epoque 提到...

我地好開心搵到一班志同道合既手作人^^
好高興你成為我地一份子, 希望遲啲我地可以搞啲function, 一齊做好香港手作界^^

William 提到...

Have a great start! Peobe pyxis Hooray!!

K's corner 提到...

Definitely great stuff! Don't miss it!!